onsdag 8. september 2010

Nettmøte, chat, prat,...

I går kl. 18.00 var det nettmøte igjen....hmmm
Jeg skal prøve å begrense meg med skrik og skrål her på bloggen min, men i går kjente jeg frustrasjonen ytters i hårtuppene, helt ytters, du vet, der håret begynner å bli slitt. Det fliser seg opp, deler seg, og spriker ut som et frodig juletre, og det blir knuter og floker og ...ja, du skjønner!!!.... Fronter har, ila. mine 4 år på høgskolen, IKKE vært min beste venn. Jeg har ikke vært borti andre sider hvor man faller ut så ofte, eller ikke har tilgang, eller "det har oppstått en feil"-meldingen flasher på skjermen. Det har selvfølgelig ført til at bruken har blitt minimal etterhvert.

I går, som ofte ellers også, "datt jeg ut" i eningen, og selvfølgelig også under nettmøtet. Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg prøvde å komme meg inn 9 ganger igjen, uten å lykkes:( Ergo, var jeg med på møtet de første 20 min. og de siste 5 min. Når man da skal oppdatere seg på hva de andre har snakker om, så hopper siden ned hver gang noen skriver noe....aiaiai, da sa jeg takk og farvel!

Jeg skal selvfølgelig prøve igjen neste gang. Jeg har som sagt ingen doktorgrad når det kommer til data, så for alt jeg vet kan det være noe med pc'en min?? ...men jeg kom jo inn på andre nettsider....

1 kommentar:

  1. Svært talende språk her uten å skrike for mye s, som du sier. Du skriver godt. Vi andre faller jo ikke ut av Fronter i eininga, så det må være noe med din kontakt. Vi får sette vår Fronteradmin på oppgaven. Fronter skal jo være et støtteverktøy ikke en pest og en plage.

    SvarSlett